Більш точний час обговорюється з менеджером при оформленні замовлення.
Оплата: готівковий, безготівковий. Онлайн-оплата Visa / MasterCard, Приват24. Онлайн оплата здійснюється через корзину. сайт не зберігає і не передає дані платіжних карт. Інформація, по платіжних відомостей користувачів, вводиться на захищеній сторінці UAPAY, що відповідає стандартам інформаційної безпеки PCI DSS 3.2 і гарантує повну безпеку Ваших даних. Після оплати ви отримаєте повідомлення про успішну операцію та оповіщення про статус Вашого замовлення.
Вартість доставки залежить від Вашого місця розташування, габаритів товару і наявності ліфта.
УВАГА!
Перед тим як прийняти товар і розписатися в бланку замовлення, обов'язково перевірте товар на наявність дефектів, працездатність, комплектацію та відповідність характеристик згідно з інструкцією. Якщо виявлено, що якісь характеристики не відповідають заявленим, Ви маєте право відмовитися від товару. Звертаємо Вашу увагу на те, що опис товару на сайті може містити неточності.
Вага до (включно), кг |
Між відділеннями |
Доплата за адресний забір або доставку |
||
---|---|---|---|---|
В межах міста |
В межах області |
По Україні | ||
0,5 | 30 | 35 | 40 |
+20 за 1 відправлення |
1 | 35 | 40 | 45 | |
2 | 40 | 45 | 50 |
+25 за 1 відправлення |
5 | 45 | 50 | 55 | |
10 | 55 | 60 | 65 | |
* Доплата за доставку в населені пункти де немає відділення (по кілометражу); ** Доплата 30 грн за доставку в населені пункти де немає відділення; *** Доплата 25 грн за паркан / доставку в населені пункт окремої категорії; |
Терміни доставки: від 2-5 днів в залежності від віддаленості населеного пункту.
Для отримання посилки необхідно пред'явити документ, що засвідчує особистість або на Новій пошті можна отримати посилку без документа за допомогою верифікації за номером телефону одержувача і повідомити номер декларації, який ми надішлемо у вигляді SMS-повідомлення на вказаний в замовленні номер телефону.
УВАГА! Обов'язково під час отримання посилки необхідно уважно оглянути товар, перевірити його зовнішній вигляд і комплектацію! У разі пошкодження товару, або неповної комплектації - необхідно відмовитися від отримання товару і скласти акт-претензію із співробітником компанії-перевізника.